Shane Brown Patah 14 Tulang Rusuk di Air Terjun

Leave a Comment
Shane Brown Patah 14 Tulang Rusuk di Air Terjun

Shane Brown patah 14 tulang rusuk di air terjun apabila berita terkini bahawa Shane melakukan aksi berani mati. Penerjunan yang dilakukan oleh Shane telah menyusahkan hidupnya.

Tambahan pula, Shane Brown yang berumur 24 tahun sememangnya bernasib baik apabila masih lagi hidup selepas jatuh terhempas ke atas sebuah batu.

Shane terjun dengan menggunakan kaedah 'triple backflip' dan 'back somersault' tetapi telah mengalami kegagalan apabila badannya telah terkena kayu seterusnya telah jatuh terhempas.

Selain itu, Shane memang bernasib baik apabila tidak lumpuh dan dia bersyukur kerana hanya mengalami kecederaan sahaja. Shane berterima kasih kepada kawan-kawan yang telah menyelamatkannya dan menghantarnya ke hospital.

Penerjunan dari tebing air terjun mesti dilakukan dengan berhati-hati supaya tidak berlalu perkara-perkara yang tidak dingini.

Shane Brown patah 14 tulang rusuk di air terjun telah dimaklumkan oleh pihak doktor bahawa kecederaan ini akan mengambil masa yang lama untuk sembuh dan Shane terpaksa menjalani rawatan terapi dengan lebih intensif.
Share Informasi Ini Dengan Rakan-Rakan

0 comments: