Promosi Jimat Nestle Dilancarkan Selama Sebulan

Leave a Comment
Promosi Jimat Nestle Dilancarkan Selama Sebulan

Nestle Malaysia telah pun melaksanakan program yang terbaik dengan melancarkan promosi 'Lebih Nilai, Lagi Hebat' di seluruh negara. Promosi yang dapat menjimatkan perbelanjaan seisi rumah akan akan bermula 1 Mac sehingga 31 Mac 2015 iaitu selama sebulan.

Tambahan pula, promosi ini adalah yang terbesar yang dilakukan oleh Nestle di Malaysia. Pengguna bakal mendapat potongan harga daripada 10 sehingga 30 peratus.

Promosi yang dijalankan ini bakal menawarkan penjimatan kepada lebih kurang 11 juta pek promosi termasuklah beberapa jenama kegemaran Nestle yang popular seperti Maggi, Milo dan Nescafe.

Selain itu, penjimatan ini akan diperolehi daripada 50 produk Nestle yang disertai hampir daripada 20,000 kedai runcit, pasar raya dan juga pasar raya besar di seluruh Malaysia. 

Para pengguna akan memperoleh faedah berguna hasil daripada promosi ini seperti diskaun melalui pek-pek bonus yang ditawarkan yang menarik dan berkualiti tinggi. Semua pengguna jangan lepaskan peluang yang berharga ini untuk mendapatkan barang-barang daripada Nestle dengan harga yang berpatutan.
Share Informasi Ini Dengan Rakan-Rakan

0 comments: