Perlawanan Penentuan Liverpool dan Manchester United di Anfield 22 Mac 2015

Leave a Comment
Perlawanan Penentuan Liverpool dan Manchester United di Anfield

Pada malam ini akan berlangsung pertembungan di antara dua kelab gergasi utama di England iaitu Liverpool dengan Manchester United. Pertembungan ini bakal berlangsung di Anfield di mana tiga mata menjadi buruan utama kedua-dua pasukan.

Pasukan Liverpool tentunya akan membalas dendam di atas kekalahan 3-0 mereka kepada Manchester United di Old Trafford pada bulan Disember 2014 yang lalu.

Tambahan pula, kedatangan Manchester United ke gelanggang lawan pastinya akan mendapat sambungan yang luar biasa terutamanya daripada peminat Liverpool. Mereka mahukan Liverpool berjaya menumbangkan Manchester United sekaligus akan menghuni tempat keempat Liga Perdana Inggeris.

Sekiranya Liverpool tewas, pasukan ini terpaksa bersaing dengan kelab-kelab lain seperti Southampton dan Tottenham Hotspur yang juga berhasrat untuk mendapatkan tiket bersaing di Liga Europa.

Kemenangan Manchester United akan menamatkan rekod tanpa kalah pasukan Liverpool yang bertahan sejak Diember 2014 di mana Manchester United merupakan pasukan terakhir yang menewaskan mereka.

Saya sebagai peminat Manchester United mengharapkan pasukan ini akan memenangi perlawanan ini dan akan berpeluang untuk bersaing dalam Liga Eropah pada musim 2015/2016.
Share Informasi Ini Dengan Rakan-Rakan

0 comments: