Ratu Cantik Bergaduh Rebut Mahkota Miss Amazon 2015

2 comments
Ratu Cantik Bergaduh Rebut Mahkota Miss Amazon 2015

Berlaku kekecohan semasa pertandingan Ratu Cantik Amazon 2015 di mana pemenang tempat kedua dikatakan tidak berpuas hati dengan keputusan juri. Wanita tersebut yang bernama Sheislane Hayalla berumur 23 tahun telah menarik mahkota yang dipakaikan di kepada pemenang Ratu Cantik Amazon.

Sheislane bengang dengan kemenangan yang diperolehi Carolina Toledo yang berumur 20 tahun dengan membaling mahkota berkenaan ke atas lantai. Dia juga mengeluarkan kata-kata sesat yang menganggap Carolina tidak layak untuk memenangi gelaran tersebut yang didakwa sudah "dibeli"

Penganjur pertandingan tersebut telah mengutip kembali mahkota tersebut dan meletakkan semula di kepala Carolina. Pengawal keselamatan mencari Sheislane untuk mendapatkan penjelasan dan Carolina tidak mahu mengulas lanjut berkenaan perkara tersebut.

Carolina Toledo bakal mewakili negerinya dalam pertandingan Ratu Cantik Miss Brazil 2015 yang akan diadakan tidak lama lagi.
Share Informasi Ini Dengan Rakan-Rakan

2 comments:

sharmien said...

biasa juga dengar pergaduhan sebegini di majlis ratu cantik.kdg2 peserta pun kena faham pertandingan sebegini dah ada pilihan oleh mereka yg jadi penaja sbb biasa nya derang ada kriteria sendiri utk jadi model Produk mereka.

Where is Waldo Wandering said...

This is a greaat blog