Ultraman Adiwira Jepun Muncul di Pavilion Kuala Lumpur

2 comments
Ultraman Adiwira Jepun Muncul di Pavilion Kuala Lumpur

Karakter-karakter adiwira Jepun iaitu Ultraman bakal muncul di Pavilion Kuala Lumpur bermula 27 Oktober 2014 sehingga 9 November 2014. Watak-watak jahat juga akan turut serta dalam penampilan ini. Ianya selaras dengan persembahan "Ultraman Live in Genting 2015" bermula 19 Februari sehingga 22 Mac 2014 di Resorts World Genting.

Roadshow ini akan berlaku selama dua minggu yang juga akan menampilkan ahli keluarga mereka yang terbaru iaitu Ultraman Ginga. Ultraman baru sahaja menyambut ulang tahun ke-50 siri terbitan Tsuburaya Production

Dua lagi karakter iaitu Ultraman Zero dan Ultraman Tiga bakal turut serta untuk beramah mesra dengan peminat dan peminat dapat menonton cerita Ultraman di skrin plasma yang disediakan.

Ultraman Adiwira Jepun Muncul di Pavilion Kuala Lumpur

Peminat-peminat boleh bergambar dengan Ultraman di tempat-tempat yang terpilih di Pavilion dan berpeluang memenangi hadiah yang ditawarkan hasil daripada peraduan.

Lagi ramai karakter-karakter Ultraman termasuk Ultraman Seven, Taro, Mebius dan Cosmos serta dua raksasa kaiju yang akan di bawa ke Resorts World Genting.

Tiket-tiket bagi menyaksikan persembahan di Resorts World Genting boleh didapati semasa road show. Harga tiket bermula daripada RM48 sehingga RM88 dan pembeli terawal bakal menerima diskaun sehingga 30 peratus.
Share Informasi Ini Dengan Rakan-Rakan

2 comments:

Fyda Noh said...

zaman2 kecik dulu, mmg takleh dipisahkan dgn citer ultraman. sanggup berkejar2 balik kelas agama sbb nak tgk tv

Asraff Ruslan said...

Ultraman adalah cerita yang wajib tengok....ketahanan Ultraman melawan raksasa...haha....