Panduan Temuduga KPLI-SR j-QAF 2011

Leave a Comment


KPLI-SR j-QAF ialah singkatan bagi Kursus Perguruan Lepasan Ijazah Sekolah Rendah j-QAF (Jawi, Al-Quran, Bahasa Arab dan Fardhu Ain)

Pakej “Panduan Lengkap Temuduga KPLI-SR j-QAF” ini mengandungi 4 Modul berasingan yang dibahagi-bahagikan agar memudahkan pemahaman serta pembacaan anda sebelum menjelang temuduga KPLI-SR j-QAF.

Isi kandungan panduan ini merupakan hasil temuramah yang telah saya sendiri jalankan serta koleksi pengalaman sebenar daripada beberapa orang Guru j-QAF dan bekas calon temuduga KPLI-SR j-QAF yang telah berjaya.

Panduan ini juga adalah hasil temuramah daripada seorang Pegawai Perkhidmatan Pendidikan yang pernah menjadi salah-seorang ahli panel penemuduga sesi temuduga KPLI-SR j-QAF. Identiti beliau terpaksa dirahsiakan demi menjaga kepentingan pihak-pihak tertentu. Beliau inilah apa yang dikatakan sebagai ‘orang dalam’ sebenar dalam Kementerian Pendidikan!

Pakej “Panduan Lengkap Temuduga KPLI-SR j-QAF” ini merupakan panduan lengkap langkah-demi-langkah yang mengandungi tips, teknik serta ‘soalan-soalan bocor’ yang akan ditanya ketika sesi temuduga nanti. Senang cerita, panduan ini akan membantu anda dalam melakukan persediaan-persediaan yang sepatutnya agar anda berjaya LULUS dalam temuduga tersebut.

Dapatkan Segera di sini : Panduan Temuduga KPLI-SRj-QAF 2011





Share Informasi Ini Dengan Rakan-Rakan

0 comments: