Temuduga Pengurus IT Kawasan Padang Terap

Leave a Comment
Alhamdulillah, pada pagi tadi saya telah menghadiri temuduga bagi jawatan sebagai Pengurus IT yang dijalankan oleh Telekom Malaysia Sdn Bhd bersama Syarikat MSD Digital Sdn Bhd . Proses temuduga dimulakan dengan mengisi borang maklumat diri yang turut memuatkan dua soalan esei.Esei tersebut berkaitan dengan kelebihan diri saya berkaitan dengan jawatan tersebut dan apa yang saya fahami berkaitan tugas-tugas yang dijalankan oleh seorang pengurus. Setelah semua proses tersebut selesai, saya dipanggil untuk sesi temuduga yang diadili oleh empat orang panel. Saya sangat berharap & berdoa supaya diterima kerja untuk jawatan ini iaitu membabitkan kontrak selama lima tahun. Jawatan ini dapat memberikan peluang kepada saya untuk membantu masyarakat setempat supaya celik IT untuk mempelajari berkenaan teknologi maklumat yang sentiasa berkembang. Akhir sekali, jutaan terima kasih kepada syarikat MSD, TM, wakil pentadbiran kerajaan negeri dan semua pihak yang terbabit untuk menjalankan sesi temuduga ini.
Share Informasi Ini Dengan Rakan-Rakan

0 comments: