Lampard beli kekasih banglo RM15 juta

Leave a Comment
Bintang Liga Perdana England, Frank Lampard membelikan banglo berharga £3 juta (RM15.8 juta) kepada bekas tunangnya, Elen Rives, lapor sebuah akhbar semalam.

Lampard yang bermain untuk kelab bola sepak Chelsea membuat pendedahan itu kepada sebuah stesen radio swasta Jumaat lepas bagi menepis tohmahan bahawa dia ialah seorang bapa tidak bertanggungjawab.

"Setiap sen yang saya terima, setiap keringat saya di padang, semuanya demi anak-anak saya. Saya membeli sebuah rumah yang sama mewah dengan tempat tinggal saya sekarang untuk mereka," kata pemain bergaji £140,000 (RM738,000) seminggu itu.

Sebelum ini, Lampard bergaduh dengan seorang pengacara radio yang menuduhnya sebagai lelaki jalang.

Tuduhan itu dilemparkan susulan perpisahan pemain itu dengan tunangnya pada Februari lalu setelah terpikat dengan wanita lain. Lampard dikurnia dua anak hasil perkongsian hidupnya dengan Rives.

"Rives sendiri yang memilih rumah baru itu dan Lampard hanya membayar untuknya. Semua kos hiasan dalaman juga dilunaskan Lampard" kata satu sumber.

"Dia tinggal di sebuah pangsapuri di sini sementara pengubahsuaian rumah baru itu siap dan sewa flat dibayar oleh Lampard," tambahnya. - Agensi

Share Informasi Ini Dengan Rakan-Rakan

0 comments: