Kawen Ohhhh Kawen

Semua pastinya ceria & tersenyum lebar je bile dengar pasal kawen x kira la teruna, dara, duda, janda & lain2. Kita sume tau bahawa bukan mudah nak buat persediaan pasal kawen2 ni, mcm2 benda yg nak kena fikir. Sampaikan kwn2 abah saya pun duk tny2, "Bile lg nk kawen, jd saya pun ckp la lambat lg....hehehe". Org2 tua ni nshtnya cukup berguna krn mengikut ape yg diorg ckp la, skg ni kan tgh gawat so buat ape nk tggu lame2 lg.

Jadi kat sini saya nk membantu kwn2 sume meringankan bebanan2 semasa nak buat kenduri kawen ni. Mesti sume org t'tny2 benda ape yg saya duk ckp2 ni. Benda tu ialah KAD KAHWIN...hehehehe. Kita sume tau yg kad kawen ni antara benda yg menggunakan kos yg tinggi yg melibatkan ribuan ringgit. Contohnya kalau sekeping kad berharga RM 1.50, jika kita cetak kad kedai sbnyk 1000 keping, mmg la RM1500 akan dikeluarkan.

Saya kat sini nk utarakan bahawa saudara Ridzuan akan membantu kita semua utk mengurangkan kos kawen di samping kita sendiri yg membuat kad kawen sendiri tanpa perlu kita hantar design kat kedai2 :D . Perisian yg boleh digunakan utk mengedit kad kawen tersebut seperti Adobe Photoshop CS atau Adobe Illustrator CS. Kita cuma perlu pinda nama, peta, alamat & benda2 lain lg yg difikirkan perlu.

Apa yg beliau tawarkan:

  • 50 Design kad kahwin dalam format AI

  • 10 Design kad kahwin eksklusif dalam format PSD

  • Nota 10 Sen: Bagaimana menghasilkan kad kahwin 10 sen

  • Himpunan ayat-ayat, kata-kata, dan doa-doa

  • Bonus: Pelbagai bentuk grafik / gambar / objek sampingan

  • Bonus: Kaligrafi khat ayat undangan (hi res jpeg)

Saya sangat mencadangkan kepada anda untuk mendapatkan produk ini segera :
Tag : Public
0 Komentar untuk "Kawen Ohhhh Kawen"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top