Teh O' Panas, Roti Telur & Roti Kosong

Inilah breakfast aku pagi2 mase pukul 6.45 pg di salah sebuah restoran kat blkg UTM. Aku nak jugak berehat pg2 drp duk ngadap laptop ni slalu. Pemandangan pun luas je, xda la duk terperap je dlm bilik ni. Perkara yg plg best ialah aku suka tgk org duk buat senaman yoga masa aku duk mkn. Senaman yg unik dan boleh membantu pengaliran darah di dlm bdn dgn lebih sempurna. Ape2 pun yg plg utama aku dpt menikmati udara yg sgr pada waktu pg dan pemandangan yg cantik bg merehatkan minda.
Tag : Diary
1 Komentar untuk "Teh O' Panas, Roti Telur & Roti Kosong"

Amboi bestnye....
Bila nak blanje sy makan roti canai kat situ n tgk permandangan indah sama2?....hehe....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top