Aku, Laptop & Broadband

Masa semakin cepat berlalu. Sedar x sedar dah nak masuk bln 11 atau pun lebih tepat lagi tahun 2009 bakal menjelma. Mcm ni la aku selama ni apabila bergelumang di U utk menghasbiskan sisa2 hidup di sini. Perkara yg selalu sgt aku buat pada sem nie iaitu berada di dpn laptop dgn broadband celcom. Sangat jarang aku keluar bilik kecuali nak pi joging, pi makan & lain2. Benda ni la yang membuatkan aku x bosan sambil menyiapkan tesis. Lagi sikit nak siap & insyaAllah minggu dpn semuanya akan siap. Aku cuma berharap penyelia tak akan suruh aku ubah lg la. Penat sgt2 duk ubah. Aku dah boleh mengatur tido seperti biasa mcm org2 lain sbb sblm ni mmg sgt2 aku ni mcm "Batman". Mlm2 berjaga smpai subuh, pas tu tdo jap n tgh hari smbg semula keje. Laptop & broadband menjadi peneman bilik aku ni. Sem ni juga la aku rasa byk benda yg aku blaja walaupun hanya guna internet je. Byk pengetahuan berkenaan dunia pengkomputeran aku dh blaja melalui forum yg berkaitan & juga berkaitan dgn dunia usahawan. Aku juga sedar yg thn ni aku dah 23 thn & akan masuk ke dlm alam dewasa x lama lg. Byk pengalaman yg aku dpt & aku harapkan akan mematangkan aku pada masa dpn. Bln 10 ni juga aku akan send resume ke merata tmpt kat company2 yg berkaitan supaya bln 11 insyaAllah aku dh boleh keje apabila berjaya dlm temuduga. Lepas blaja ni byk lg cbrn yg akan aku tempuhi & xtau jugak la kat negeri mana plak akan aku duk pas ni. Bagi aku yg pntg aku kena selesaikan apa yg berada di dpn mata dl sblm melaksanakan agenda yg seterusnya. Semoga aku berjaya menempuh hidup ini dgn lebih aman, bahagia & tenang. Aku slalu igt bahawa "Perjuangan Belum Selesai"
Tag : Diary
0 Komentar untuk "Aku, Laptop & Broadband"
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top